Travel Travel and nature

Birthday gift! Real castle from France

A fost ziua mea acum câteva zile și m-am decis să scriu despre cum a decurs ziua mea de naștere.

Am vizitat un loc foarte frumos care pe mine m-a dus cu gândul la acele filme vechi cu cetăți și oameni simpli fără prea multe, așa cum erau in vremurile de demult. Prietenul meu știe că îmi plac foarte mult aceste orașe sau chiar clădiri , deoarece aceasta care am vizitat-o eu seamănă cu o clădire foarte mare . Se numește „Mont Saint Michel” și se află chiar lângă Oceanul Atlantic . Se spune că această locație este unul dintre locurile cele mai vizitate din Franța. Lucrul care este foarte spectaculos în legătură cu această cetate este faptul ca in momentul în care vine fluxul oceanului, cetatea este înconjurată complet de apă iar când este reflux , apele se depărtează cam la o distanță de 3 km de cetate, asta întâmplându-se pe timpul zilei. Acest fenomen adaugă o frumusețe uimitoare acelui loc .

Noi am ajuns acolo de dimineață cam pe la ora 11 și apa era retrasă complet de pe lângă clădire. Poți ajunge cu mașina cam la o distanță de 4 km de cetate iar apoi ai varianta de a merge pe jos până acolo sau cu autobuze gratuite care te duc până la poartă . Mie autobuzele gratuite mi s-au parut extraordinare, nu am mai întâlnit nici un loc unde să beneficiez de autobuz gratuit ca să pot ajunge la o atractie turistică. Noi am ales să mergem pe jos până acolo ca să putem admira peisajul.

Așa arată autobuzele cu ajutorul cărora poți ajunge gratuit până acolo și de asemenea te poți și întoarce tot cu ele înapoi la cazare , asta dacă nu ai ales să stai la un hotel de acolo din cetate.

Mai aveți la dispoziție și o trăsură cu cai, care vă poate duce până acolo.

Am rămas uimită de cât de multe naționalități am întâlnit acolo oameni din India, Belgia , China , Rusia, Ungaria , Anglia , Italia , acest lucru m-a lăsat placut surprinsă.

Locul este foarte frumos, mai ales dacă ajungi până sus și privești priveliștea de jos. Imi pot imagina cum se vede noaptea, spui că este un castel în realitate.

Sunt o mulțime de restaurante super frumoase ca design dar au și mâncare super bună. Noi am mâncat prânzul la un restaurant numit ” La nouvelle terase ” , mancarea este foarte bună și la un preț accesibil.

Oamenii sunt foarte drăguți și amabili iar terasele și restaurantele sunt pline la prânz iar apoi de la ora 16:00 se închid cam până la ora 18:00. Este un loc de vis și nu o să găsiți unul mai uimitor.

Am lăsat sub aceste doua fotografii linkurile de unde le-am pus in acest articol.